dimecres, 30 de desembre del 2009

21/12/2009

Introducció:
L'última classe de Territori. Vem exposar:
Sandra Ferré i Alba Casals - Les fonts màgiques de Momtjuic.
Mireia Gonzàlez i Anna Illa - El penedés.
No sé si ho va fer algú més ja que no m'ho vaig a puntar i aquestes sòn les dos que m'enrecordo.

Aprofundiment:
Ha estat bé fer aquest treball, no només per coneixer algú més del nostre territori sinó que gràcies aquest treball he conegut més a la Sandra i m'ha fet gaudir i coneixer un aspecte de Barcelona que jo no coneixia.

Reflexió:
Ens ho vem passar molt bé fen el power point encara que de informació per internet no hi havia massa.
Gràcies això com ja he dit avans he pogut coneixer de més aprop a la Sandra.


Power Point de l'exposició:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada